Вівторок, 19.03.2024, 08:10

Вітаю Вас Гість | RSS


МАГДАЛИНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 
ВІДДІЛ ОСВІТИ


НАКАЗ

24.03.2010 смт. Магдалинівка № 100 

Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей в ДОЗ району влітку 2010 року

На виконання Закону України « Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008, розпорядження Президента України № 344/2000 – рп від 3 листопада 2000 р. "Про додаткові заходи щодо поліпшення соціального захисту медичного обслуговування інвалідів", постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2004 року № 33 "Про затвердження Державної програми відпочинку і оздоровлення дітей на період до 2012 року" та № 226 від 05.04.1994 р. "Про покращення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей – сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків", Національної програми "Діти України", обласної та районної програм оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків на період 2000 – 2012 р.р. та з метою організації якісного оздоровлення і відпочинку дітей влітку 2010 року


Н А К А З У Ю :
1. Затвердити склад районного штабу з підготовки та проведення оздоровлення і відпочинку дітей і підлітків влітку 2010 року, склад районної координаційної методичної ради з питань оздоровлення (додатки № 1, № 2).
2. Засідання штабу проводити щомісяця по вівторках протягом квітня – серпня 2010 року згідно графіка (додаток № 4).
3. Затвердити організаційні заходи відділу освіти райдержадміністрації щодо оздоровлення, організації відпочинку дітей влітку 2010 року (додаток № 3).
4. Методичній службі райво (Салабай А.В., Кузнєцовій Т.А.):
4.1 Взяти під контроль виконання заходів відділу освіти райдержадміністрації щодо оздоровлення і відпочинку дітей влітку 2010 року.
4.2 Забезпечити контроль за дотриманням оздоровчими закладами вимог Законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення», «Про пожежну безпеку», зокрема, створення безпечних умов для відпочинку та оздоровлення дітей.
4.3 Про хід літньої оздоровчої кампанії інформувати управління освіти і науки облдержадміністрації до 25 (квітня – вересня) 2010 року.
5. Директорам шкіл, завідуючим дошкільними і позашкільними закладами:
5.1 Організувати безумовне виконання заходів районного відділу освіти райдержадміністрації щодо оздоровлення і відпочинку дітей влітку 2010 року, визначити порядок реалізації і виконавців.
5.2 Ужити заходів для створення безпечних умов для відпочинку та оздоровлення дітей з дотриманням оздоровчим закладом вимог Законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення», «Про пожежну безпеку». 
5.3 Про проведену роботу щомісяця (починаючи з квітня) до 20 числа інформувати відділ освіти.
6. Затвердити графік звітів на засіданні штабу директорів шкіл про хід оздоровлення дітей та форми звітності (додатки № 4, № 5).
7. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника відділу освіти Стеценко Т.В. 

Начальник відділу освіти: А.Г.Штефан



  Додаток № 1 
до наказу відділу освіти 
№100 від 24.03.2010 р.

Склад
районної координаційно-методичної ради
з питань оздоровлення дітей і підлітків

1. Штефан А.Г. - начальник відділу освіти, голова штабу
2. Стеценко Т.В.. - заступник начальника відділу освіти, заступник голови штабу
3. Івочка В.М. - голова РК профспілки працівників освіти ( за згодою)
4. Суріна Н.І. - головний педіатр рай лікарні ( за згодою)
5. Кузнєцова Т.А. - методист райметодкабінету з питань виховної роботи 
6. Салабай А.В. - методист райметодкабінету з питань соціального захисту
7. Коваль О.Г. - начальник служби в справах неповнолітніх при райдержадміністрації 
- ( за згодою)
8. Мостовий Ю.І. - начальник в справах сім'ї та молоді при райдержадміністрації 
- ( за згодою)
9. Кравченко В.І. - директор районного Будинку дитячої творчості
10. Кравчук С.І. - директор районної станції юних натуралістів
11. Руденко І.П. - методист райметодкабінету
12. Гондар Т.Є. - заступник директора Магдалинівської ЗОШ з виховної роботи
13. Подорожко Т.П. - головний лікар рай санепідемстанції ( за згодою)
14. Лобанова С.В. - директор Оленівської ЗОШ
15. Приймак Л.І. - методист райметодкабінету з питань роботи дошкільних закладів
  Додаток № 2
до наказу відділу освіти 
№100 від 24.03.2010 р.

Склад
районного штабу по підготовці та проведенню
оздоровлення і відпочинку дітей в літній період 2010 року

1. Стеценко Т.В. - заступник начальника відділу освіти, заступник голови штабу
2. Івочка В.М. - голова РК профспілки працівників освіти ( за згодою)
3. Суріна Н.І. - головний педіатр рай лікарні ( за згодою)
4. Кравченко В.І. - директор районного Будинку дитячої творчості
5. Кузнєцова Т.А. - методист райметодкабінету з питань виховної роботи 
6. Приймак Л.І. - методист райметодкабінету з питань роботи дошкільних закладів
7. Салабай А.В. - методист райметодкабінету з питань соціального захисту

Додаток № 3
до наказу відділу освіти № 100 
від 24.03.2010 р.

Заходи
районного відділу освіти щодо оздоровлення,
організації відпочинку дітей влітку 2010 року
1. Забезпечити організацію роботи щодо створення умов для повноцінного відпочинку, відновлення здоров'я та лікування дітей влітку.
Відділ освіти, 
директори шкіл.
Протягом 2010 р.
2. Підготувати матеріали і взяти участь в нараді райдержадміністрації щодо оздоровлення дітей влітку 2010 року.
Відділ освіти
Квітень 2010 р.
3. Детально проаналізувати стан підготовки та проведення літнього оздоровлення і відпочинку дітей в регіонах, провести відповідні наради з підготовки наступної оздоровчої кампанії та прийняти відповідні рішення. Забезпечити максимальний відсоток оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій через різні форми.
Відділ освіти, 
директори шкіл.
Квітень – серпень 2010р.
4. Забезпечити неухильне оздоровлення всіх дітей –сиріт, дітей, які залишилися без батьківського піклування, залучивши до цього як бюджетні, так і позабюджетні кошти.
Відділ освіти, 
директори шкіл.
Травень – серпень 2010р.
5. Провести диспансеризацію дітей пільгових категорій і направити в обласні оздоровчі табори, на базі яких буде організоване оздоровлення хворих дітей.
Відділ освіти, 
директори шкіл.
Травень – серпень 
2010 р.
6. При загальноосвітніх закладах організувати роботу дитячих оздоровчих закладів з денним перебуванням. Забезпечувати проведення для дітей спортивно-масових, еколого-натуралістичних і природоохоронних, науково-технічних заходів, творчих конкурсів, краєзнавчих екскурсій та туристичних поїздок, відвідування школярами виставок, музеїв.
РСЮН, РБДТ,
директори шкіл
Травень – серпень 
2010 р.
7. Сприяти залученню підприємств, установ та організацій усіх форм власності до надання фінансової і матеріальної допомоги в організації літнього відпочинку та оздоровлення дітей.
Директори шкіл
Протягом 2010 р.
8. Взяти під контроль зайнятість учнів, які стоять на обліку в ІСН, виховуються в неблагополучних сім'ях, поєднувати їх відпочинок з суспільно-корисною справою, залученням до громадських робіт. Відділ освіти, 
  директори шкіл.
Протягом 2010 р.
9. Спрямувати ініціативу дітей до участі у волонтерському русі, активно пропагувати проведення акцій "Переступи поріг з добром", "Старість необхідно поважати", "Турбота", "Подаруй дітям посмішку".
Директори шкіл.
Протягом 2010 року. 
10. Перевести в літні місяці дитячі дошкільні заклади на режим роботи дитячих оздоровчих закладів, продовжити практику оздоровлення дітей дошкільного віку на базі власних закладів, застосовуючи методику загартовування дітей, роботу на дитячих навчальних ділянках.
Відділ освіти,
дошкільні заклади
Травень – серпень 
2010 р.
11. Підготувати дитячі оздоровчі заклади з денним перебуванням до роботи в літній період. Організовувати оздоровлення лише після дозволу санітарно-епідеміологічної, протипожежної та інших відповідних служб.
Відділ освіти, 
директори шкіл.
Квітень – травень
 2010 р.
12. Провести районне свято та взяти участь в обласному святі "Обдаровані діти надія України" та в обласному фестивалі дітей-інвалідів "Повір у себе", визначивши їх стартом оздоровчого літнього періоду.
Відділ освіти, БДТ,
директори шкіл
1 червня 2010 р.
13. Провести семінар – практикум для працівників, які будуть працювати в оздоровчих закладах протягом оздоровчого періоду.
Відділ освіти, БДТ
Травень 2010 р.
14. Широко використовувати засоби масової інформації для висвітлення роботи по оздоровленню та відпочинку дітей.
Відділ освіти, директори шкіл
Травень – вересень 2010р.
15. Забезпечити систематичну роботу районної координаційно-методичної ради з питань оздоровлення дітей і підлітків.
Відділ освіти
Постійно
16. Організувати та проводити засідання районного штабу з оздоровлення дітей і підлітків за затвердженим графіком.
Відділ освіти 
Квітень – вересень 
2010 р.

  Додаток № 4
до наказу відділу освіти №100
 від 24.03.2010 р.


Графік
звітів директорів шкіл на засіданні районного штабу
по оздоровленню дітей і підлітків влітку 2010 року

14.05.2010 р., 11.06.2010 р., 09.07.2010 р., 13.08.2010р.

  Додаток № 5
до наказу відділу освіти 
№ 100 
від 24.03.2010 р.

Мережа 
дитячих оздоровчих закладів з денним перебуванням 
в Магдалинівському районі в 2010 році
  
№ № з/п Школа К-сть оздоровлених дітей за літо Оздоровлені Ознайомлений
підпис директора школи
  1 зміна 2 зміна 
1. Магдалинівська ЗОШ 262 183 79 
2. Бузівська ЗОШ 52 27 25 
3. Гупалівська ЗОШ 79 45 34 
4. Дмухайлівська ЗОШ 75 47 28 
5. Жданівська ЗОШ 81 54 27 
6. Заплавська ЗОШ 48 24 24 
7. Казначеївська ЗОШ 59 35 24 
8. Ковпаківська ЗОШ 49 25 24 
9. Котівська ЗОШ 112 60 52 
10. Личківська ЗОШ 110 78 32 
11. Мар’ївська ЗОШ 52 27 25 
12. Новопетрівська ЗОШ 78 49 29 
13. Олександрівська ЗОШ 38 19 19 
14. Оленівська ЗОШ 78 44 34 
15. Очеретуватівська ЗОШ 59 35 24 
16. Першотравенська ЗОШ 48 24 24 
17. Поливанівська ЗОШ 97 49 48 
18. Почино-Софіївська ЗОШ 60 35 25 
19. Приютська ЗОШ 33 33  
20. Пролетарська ЗОШ 75 56 19  
21. Топчинська ЗОШ 59 35 24 
22. Чернетчинська ЗОШ 75 48 27 
23. Шевська ЗОШ 59 35 24 
24. Шевченківська ЗОШ 57 29 28 
25. Євдокіївська ЗОШ 39 39  
26. Крамарська ЗОШ 28 28  
27. Минівська ЗОШ 30 30  
28. Всього: 1892 1232 660 

І зміна – 01.06.-18.06.
ІІ зміна- 21.06.-09.07.