Меню сайту
BlokСтатистикаОнлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Форма входу |
Опорна
школа з культури здоров’я Оленівська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів, Магдалинівського району, Дніпропетровської області 1.
Керівник опорної
школи – Лобанова
Світлана Василівна, директор Оленівської ЗОШ І-ІІІ ст. 2.
Проблема, над
якою працює школа – «Креативна
освіта для розвитку інноваційної особистості через моніторинг якісного
профільного навчання та новітні технології виховання» 3.
Адреса школи – 51105,
с.Оленівка, вул. Широка, 41 Магдалинівського
району Дніпропетровської області; тел.
(05691) 9-77-48 4.
Координатор – Кузнєцова Таїсія
Анатоліївна, методист РМК відділу освіти
Магдалинівської райдержадміністрації 5.
Провідна ідея – забезпечення
здоров’язберігаючого підходу до навчального-виховного процесу, підвищення
комфорту і емоційного благополуччя дітей, усвідомлене ставлення до свого
здоров’я 6.
Актуальність
проблеми: Сьогодні
в світовому масштабі проблема здоров’я дітей увійшла до глобальних проблем
людства. У статуті Всесвітньої організації охорони здоров’я дано таке
визначення: «Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного і соціального
благополуччя, а не лише відсутність хвороб і фізичних вад». Визначальним
чинником погіршення стану здоров’я школярів є відсутність у багатьох з них
пріоритетної спрямованості на здоров’я та мотивації до ведення здорового
способу життя. На сучасному етапі виявилася тенденція зростання ризиків серед
молоді: відсутність фізичної активності, паління, вживання алкоголю та наркотиків,
хронічні захворювання, психологічний дискомфорт. У зв’язку з цим значно зростає
необхідність формування у дітей свідомого і дбайливого ставлення до свого
здоров’я, формування валеологічного світогляду, вміння самостійно піклуватись
про своє здоров’я. Принципово
нове замовлення на здорову людину нової генерації вносить істотні зміни в умови
функціонування освітнього закладу. Тому проблема формування усвідомленого
ставлення до свого здоров’я є ключовою у
формуванні інноваційної особистості школяра, а також пріоритетною
складовою моделі Школи культури здоров’я. 7.
Основні напрямки
і зміст діяльності ·
Формування
у підростаючого покоління світоглядної позиції щодо свідомого й відповідального ставлення до власного
здоров’я та позитивної мотивації на ведення
здорового способу життя; ·
Поглиблення
базових знань щодо дбайливого ставлення школярів до власного здоров’я і
здоров’я людей, які їх оточують; ·
Превентивна
спрямованість усіх заходів, занять, технологій щодо формування, збереження і
зміцнення здоров’я та профілактики негативних явищ в дитячому середовищі; ·
Перехід
від традиційної системи освіти, зорієнтованої на масовість і предметність, до
нової гуманної моделі освіти, зорієнтованої на педагогічні стратегії, що
відповідають віковим і природним можливостям кожної дитини та базуються на
принципі оздоровчої спрямованості; ·
Створення
умов, за яких можна набувати життєві компетентності, котрі допомагають свідомо
ставитись до власного здоров’я і здоров’я інших людей, приймати самостійне
рішення щодо зміцнення та збереження особистісного здоров’я; ·
Забезпечення
методичного супроводу та навчально-методичних комплексів для викладання
предметів базового навчального плану з метою реалізації оздоровчої функції
навчального закладу; ·
Моніторинг
стану здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу; ·
Організація
медичної допомого, якісного медичного обслуговування; ·
Комплексний
підхід до гармонійного формування всіх складових здоров’я 8.
Очікувальні
результати ·
Істотне
зниження захворюваності учнів; ·
Фізична
та психологічна готовність до активного життя і професійної діяльності на
принципах оздоровчої спрямованості та індивідуального підходу; ·
Прагнення
школярів до здорового способу життя, культура поведінки; ·
Достатній
та високий рівні профілактичної роботи; ·
Зменшення
впливу шкідливих звичок на здоров’я дітей та молоді; ·
Фізичне
самовдосконалення, підвищення рухової активності; ·
Режим
освітнього процесу, що сприяє збереженню здоров’я; ·
Набуття
кожним учасником навчально-виховного процесу знань про здоров’я і засоби його
зміцнення, шляхи і методи протидії хворобам, методики досягнення високої
працездатності та тривалої творчої активності Опорна школа з профільного навчання Магдалинівська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів, Магдалинівського району, Дніпропетровської області Керівник школи : Полякова Тетяна Григорівна,
директор ЗОШ І-ІІІ ступенів 1. Проблема школи : «Виховання
творчої інноваційної особистості як основа креативної освіти» 2. Адреса закладу :
Дніпропетровська область Магдалинівський
район смт.
Магдалинівка вул.. Радянська,
12 3. Координатор: Удовиченко
Світлана Максимівна, зав.РМК відділу освіти 4. Провідна ідея: Створення умов для
успішного навчання , виховання, розвитку і самореалізації кожної особистості як громадя - нина України, формування покоління, здатного навчатися протягом життя, створювати й розвивати цінності грома- дянського суспільства 5. Актуальність: Вимоги
суспільства до особистості: бути самостійною, брати відповідальність на себе, мати усвідомлену
громадянську позицію, толерантно ставитися до життєвих принципів інших людей,
розвивати функціональну грамотність. Ці вимоги повинні отримати своє втілення в
результат освіти старшокласників : ·
Вміти здійснити
вибір; ·
Докладати зусиль і
добиватися успіху в обраному напрямі діяльності; ·
Оволодіти сучасними
технологіями роботи з інформацією; ·
Оволодіти
комунікативним мистецтвом. 6. Основні напрямки і
зміст діяльності: Навчально – виховний процес в нашій школі спрямований на вирішення таких
проблем: ·
Створення активного
соціально – психологічного середовища, яке сприятиме армуванню вміння творити,
що базуватиметься на розвиненій самосвідомості, здатності конструювати власне
життя, як особистісний життєвий проект; ·
Визнати
пріоритетним саме індивідуальний підхід до учнів та сприяти ліквідації
стереотипів і догм у системі навчання; ·
Перехід від єдиної
навчальної програми, яка розрахована на всіх до індивідуальних, що сприятиме
розвитку здібностей і нахилів кожного учня; ·
Створення умов для
розвитку фізичного , естетичного, духовного та творчого потенціалу для
учасників навчально – виховного процесу, шляхом запровадження спеціальних
курсів; ·
Наявність команди,
здатної вирішувати найскладніші завдання
на етапі змін, коли внесок кожного члена колективу спрямовується, в
першу чергу, на досягнення спільного результату, а не власних амбіцій. Профільне навчання здійснюється за напрямками : 10А – технологічний профіль 10Б – історичний профіль 10В – економічний профіль 11А – суспільно – гуманітарний та технологічний профіль 11Б – фізико – математичний профіль 11В – філологічний профіль На базі школи створено освітній округ: допрофільне навчання у 8-х
класах з поглибленим вивченням математики, інформатики, фізики, української
мови, англійської мови, історії, хімії, біології. 7. Очікувані
результати: Досягнення життєвої перспективи та високого рівня
засвоєння державного стандарту освіти, а саме: ·
Функціонування
технологій передбачає взаємопов̕язану діяльність учителя і
учнів з урахуванням принципів особистісно – зорієнтованого навчання; ·
Поетапне й
послідовне запровадження елементів технології може бути відтворено будь – яким
учителем з урахуванням авторських підходів; ·
Органічною частиною
технології є діагностування та моніторинг результату діяльності; ·
Глибока
психологізація освітніх технологій. Щоб мати можливість
знайти своє місце в житті, учень сучасної школи повинен мати певні якості: ·
Гнучко адаптуватись
у мінливих життєвих ситуаціях; ·
Самостійно та
критично мислити; ·
Уміти бачити та
формувати проблему ( в особистому та професійному плані), знаходити шляхи її
раціонального вирішення; ·
Усвідомлювати , де
і яким чином здобуті знання можуть бути використані в оточуючій його дійсності; ·
Бути здатним
генерувати нові ідеї, творчо мислити; ·
Грамотно працювати
з інформацією; ·
Бути
комунікабельним, уміти працювати в колективі; ·
Уміти самостійно
працювати над розвитком особистої моральності інтелекту культурного рівня. |
Котра година?ПошукКалендар
Архів записівПосилання на сайти"Дітям про ПК" МРБДТ Радіо " Мелодія " |