Опорна школа з методичної
роботи
Личківська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів Магдалинівського району
Дніпропетровської області
1.
Керівник опорної школи – Зоріна
Тетяна Геннадіївна, директор
Личківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
2.
Проблема школи -
Інтенсифікація навчально-виховного процесу як
засіб розвитку креативної
особистості учня.
3.
Адреса школи - с.Личкове, Магдалинівський район,
Дніпропетровська область вул.
Леніна, 47-а
4.
Координатор – Удовиченко Світлана Максимівна, зав РМК відділу освіти
5.
Провідна ідея - методична робота
школи як засіб
розвитку креативної особистості
вчителя і учня.
6.
Актуальність - Освітній рівень
як дзеркало нашого
суспільства постійно змінюється
відповідно до соціально-економічних умов
країни. Сьогодення потребує створення
вчителем таких умов навчання
і виховання, за
яких сьогоднішній учень
відчуватиме себе індивідуальною неповторністю, відчуватиме
свою значущість, стане активним
суб’єктом навчання,
а в майбутньому
- успішним професіоналом. Ростити
ж учня професіонала
може тільки вчитель – майстер, який
здатний навчити і
виховати нове покоління
не лише як
носія знань, а
як генерацію з
переважно креативним мисленням , що здатна
використовувати отримані в
школі знання й
забезпечити інноваційний розвиток
нашого суспільства в
цілому. І тільки
креативна особистість здатна
змінити світ вихованця.
І тільки творчий
учитель здатний залучити
учнів до активного
пізнання, дослідження. Методична
робота школи повинна
забезпечити формування креативної
особистості. А пошук,
удосконалення, відпрацювання ефективних
методик навчання і прогресивних технологій
навчання повинні стати
каталізатором креативного розвитку
особистості.
7. Основні напрямки
і зміст діяльності –
–
розвиток креативності
педагога
–
відпрацювання
прогресивних технологій навчання
і виховання
–
створення умов
для пошукової, дослідної
діяльності учасників педагогічного
процесу
–
забезпечення цілеспрямованого і
неперервного процесу підвищення
рівня професійних рис
сучасного вчителя з метою
підвищення
загальноосвітнього рівня школярів
–
удосконалення структури
і змісту педагогічної
культури вчителя
–
підвищення рівня
навчальних досягнень учнів
через запровадження в
роботу креативних інноваційних
технологій
8. Очікувані результати –
-
Здійснення цілеспрямованого відбору
здатних творчо працювати ,
креативно мислити вчителів
-
Надання можливості
реалізувати індивідуальні творчі
здібності
-
Розкриття
креативних потенціалів членів
педагогічного колективу
-
Підвищення рівня
і якості знань
учнів
-
Сприяння популяризації педагогічних знахідок учителів
-
Створення електронного
освітньо - методичного посібника
Картка
опорного загальноосвітнього закладу
з використання ІКТ у навчально-виховному
процесі
Жданівська
ЗОШ І-ІІІ ступенів Магдалинівського району
Дніпропетровської області
1)
Керівник закладу: Крячун Олександр Васильович, директор Жданівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів
2)
Проблема школи: Удосконалення педагогічної майстерності – важливий чинник креативної
освіти для розвитку інноваційної особистості.
3)
Адреса: 51142, Дніпропетровська
область, Магдалинівський район, с.Жданівка,
вул. Ленінська, 15.
4)
Координатор: Дуднік Володимир Сергійович,
методист РМК відділу освіти
5)
Провідна ідея:
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному
процесі сільської школи для забезпечення рівного доступу
до якісної
освіти.
6)
Актуальність: Глибокі перетворення , що відбуваються в системі освіти зумовлюють
удосконалення навчання – першої
суспільно-значущої діяльності школярів. Сьогодні якісне викладання
дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які
надають інформаційно-комунікаційні технології. Діяльність загальноосвітнього
закладу направлена на вирішення проблем, що виникають під час запровадження ІКТ
в навчально-виховний процес:
–
відсутність доступу до швидкісного Інтернету;
–
недостатньо коштів для поновлення
матеріальної бази кабінету ІКТ;
–
відсутність
коштів для придбання ліцензійних програмних продуктів, обов’язкових
для вивчення, згідно Програми з
інформатики та ПЗ для адміністративної
діяльності закладу.
7)
Основні напрямки і зміст діяльності:
· узагальнення нормативно-правового та науково-методичного
забезпечення впровадження в навчально-виховний процес закладу ІКТ;
· удосконалення методичної системи навчання інформатики в
профільній школі;
· використання вільного ПО та залучення коштів спонсорів
для придбання ліцензійного програмного забезпечення;
· створення шкільного веб-сайту та залучення вчителів до
висвітлення своїх педагогічних надбань
на освітянських сайтах та форумах;
· залучення учнів та вчителів до системи дистанційного
навчання;.
8)
Очікувані результати: приєднання загальноосвітнього закладу до єдиного
освітнього середовища та високоефективне використання учнями та педагогічним колективом освітніх
ресурсів.
Опорна
школа з художньої культури
Топчинська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів Магдалинівського району
Дніпропетровської області
1.Керівник
опорного закладу
– Мазур Володимир Петрович, директор Топчинської ЗОШ І-ІІІ
ступенів
2. Проблема закладу – «Вдосконалення педагогічної майстерності вчителя – важливий чинник
креативної освіти для розвитку інноваційної особистості».
3.
Адреса ЗНЗ
– 51132
c.Топчино
Магдалинівський район
Дніпропетровська область
4. Координатор
опорної школи – Шевченко Наталія Олександрівна, методист РМК відділу освіти
5. Провідна ідея над якою працює заклад - « Особистісний художньо-естетичний розвиток учнів,
формування в них світоглядних орієнтацій та компетенцій у царині художньої
культури, виховання потреби в творчій реалізації і духовному самовдосконаленню
в процесі опанування цінностями української та зарубіжної культури».
6.Актуальність
проблеми
– вивчення курсу художньої культури дасть змогу збагатити емоційно-естетичний
досвід учнів, допоможе у формуванні культури
почуттів, пробудженні позитивного ставлення до мистецьких цінностей.
7.Основні
напрямки та зміст діяльності опорного закладу :
1.Художня культура минулого нашого краю
2.Художня культура сучасного рідного краю
3.Майбутнє художньої культури
4.Ми – творці художньої культури краю
8.Очікуваний
результат –
1. Опанування учнями
художньо-практичними уміннями та навичками, формуванню комплексу художніх
компетенцій, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями
у самостійній діяльності в процесі самоосвіти.
2. Розуміння учнями зв’язків мистецтва з
природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини,
усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним
розумінням особливостей інших національних культур світу