Меню сайту
BlokСтатистикаОнлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Форма входу |
Опорна школа з методичної
роботи Личківська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів Магдалинівського району 1.
Керівник опорної школи – Зоріна
Тетяна Геннадіївна, директор
Личківської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2.
Проблема школи -
Інтенсифікація навчально-виховного процесу як
засіб розвитку креативної
особистості учня. 3.
Адреса школи - с.Личкове, Магдалинівський район,
Дніпропетровська область вул.
Леніна, 47-а 4.
Координатор – Удовиченко Світлана Максимівна, зав РМК відділу освіти 5.
Провідна ідея - методична робота
школи як засіб
розвитку креативної особистості
вчителя і учня. 6.
Актуальність - Освітній рівень
як дзеркало нашого
суспільства постійно змінюється
відповідно до соціально-економічних умов
країни. Сьогодення потребує створення
вчителем таких умов навчання
і виховання, за
яких сьогоднішній учень
відчуватиме себе індивідуальною неповторністю, відчуватиме
свою значущість, стане активним
суб’єктом навчання,
а в майбутньому
- успішним професіоналом. Ростити
ж учня професіонала
може тільки вчитель – майстер, який
здатний навчити і
виховати нове покоління
не лише як
носія знань, а
як генерацію з
переважно креативним мисленням , що здатна
використовувати отримані в
школі знання й
забезпечити інноваційний розвиток
нашого суспільства в
цілому. І тільки
креативна особистість здатна
змінити світ вихованця.
І тільки творчий
учитель здатний залучити
учнів до активного
пізнання, дослідження. Методична
робота школи повинна
забезпечити формування креативної
особистості. А пошук,
удосконалення, відпрацювання ефективних
методик навчання і прогресивних технологій
навчання повинні стати
каталізатором креативного розвитку
особистості. 7. Основні напрямки
і зміст діяльності – –
розвиток креативності
педагога –
відпрацювання
прогресивних технологій навчання
і виховання –
створення умов
для пошукової, дослідної
діяльності учасників педагогічного
процесу –
забезпечення цілеспрямованого і
неперервного процесу підвищення
рівня професійних рис
сучасного вчителя з метою
підвищення
загальноосвітнього рівня школярів –
удосконалення структури
і змісту педагогічної
культури вчителя –
підвищення рівня
навчальних досягнень учнів
через запровадження в
роботу креативних інноваційних
технологій 8. Очікувані результати – -
Здійснення цілеспрямованого відбору
здатних творчо працювати ,
креативно мислити вчителів -
Надання можливості
реалізувати індивідуальні творчі
здібності -
Розкриття
креативних потенціалів членів
педагогічного колективу -
Підвищення рівня
і якості знань
учнів -
Сприяння популяризації педагогічних знахідок учителів -
Створення електронного
освітньо - методичного посібника Картка
опорного загальноосвітнього закладу Жданівська
ЗОШ І-ІІІ ступенів Магдалинівського району 1)
Керівник закладу: Крячун Олександр Васильович, директор Жданівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів 2)
Проблема школи: Удосконалення педагогічної майстерності – важливий чинник креативної
освіти для розвитку інноваційної особистості. 3)
Адреса: 51142, Дніпропетровська
область, Магдалинівський район, с.Жданівка, 4)
Координатор: Дуднік Володимир Сергійович,
методист РМК відділу освіти 5)
Провідна ідея:
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному
процесі сільської школи для забезпечення рівного доступу 6)
Актуальність: Глибокі перетворення , що відбуваються в системі освіти зумовлюють
удосконалення навчання – першої
суспільно-значущої діяльності школярів. Сьогодні якісне викладання
дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які
надають інформаційно-комунікаційні технології. Діяльність загальноосвітнього
закладу направлена на вирішення проблем, що виникають під час запровадження ІКТ
в навчально-виховний процес: –
відсутність доступу до швидкісного Інтернету; –
недостатньо коштів для поновлення
матеріальної бази кабінету ІКТ; –
відсутність
коштів для придбання ліцензійних програмних продуктів, обов’язкових 7)
Основні напрямки і зміст діяльності: · узагальнення нормативно-правового та науково-методичного
забезпечення впровадження в навчально-виховний процес закладу ІКТ; · удосконалення методичної системи навчання інформатики в
профільній школі; · використання вільного ПО та залучення коштів спонсорів
для придбання ліцензійного програмного забезпечення; · створення шкільного веб-сайту та залучення вчителів до
висвітлення своїх педагогічних надбань
на освітянських сайтах та форумах; · залучення учнів та вчителів до системи дистанційного
навчання;. 8)
Очікувані результати: приєднання загальноосвітнього закладу до єдиного
освітнього середовища та високоефективне використання учнями та педагогічним колективом освітніх
ресурсів. Опорна
школа з художньої культури Топчинська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів Магдалинівського району 1.Керівник
опорного закладу
– Мазур Володимир Петрович, директор Топчинської ЗОШ І-ІІІ
ступенів 2. Проблема закладу – «Вдосконалення педагогічної майстерності вчителя – важливий чинник
креативної освіти для розвитку інноваційної особистості». 3.
Адреса ЗНЗ
– 51132
c.Топчино
Магдалинівський район
Дніпропетровська область 4. Координатор
опорної школи – Шевченко Наталія Олександрівна, методист РМК відділу освіти 5. Провідна ідея над якою працює заклад - « Особистісний художньо-естетичний розвиток учнів,
формування в них світоглядних орієнтацій та компетенцій у царині художньої
культури, виховання потреби в творчій реалізації і духовному самовдосконаленню
в процесі опанування цінностями української та зарубіжної культури». 6.Актуальність
проблеми
– вивчення курсу художньої культури дасть змогу збагатити емоційно-естетичний
досвід учнів, допоможе у формуванні культури
почуттів, пробудженні позитивного ставлення до мистецьких цінностей. 7.Основні
напрямки та зміст діяльності опорного закладу : 1.Художня культура минулого нашого краю 2.Художня культура сучасного рідного краю 3.Майбутнє художньої культури 4.Ми – творці художньої культури краю 8.Очікуваний
результат – 1. Опанування учнями
художньо-практичними уміннями та навичками, формуванню комплексу художніх
компетенцій, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями
у самостійній діяльності в процесі самоосвіти. 2. Розуміння учнями зв’язків мистецтва з
природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини,
усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним
розумінням особливостей інших національних культур світу |
Котра година?ПошукКалендар
Архів записівПосилання на сайти"Дітям про ПК" МРБДТ Радіо " Мелодія " |